• 0
  • FAQ

    WYMIANY I ZWROTY

    Czy mogę wymienić zakupioną rzecz?

    Ściągnij odpowiedni formularz z zakładki Wymiana i Zwroty umieszczonym w stopce. Następnie wypełnij odpowiedni formularz i wyślij go wraz z dowodem zakupu oraz rzeczą, którą chcesz wymienić. Pamiętaj, że na wymianę rzeczy masz 14 dni od daty dostawy i że możesz wymienić tylko te rzeczy, które nie noszą śladów użytkowania. 

    Jak dokonać zwrotu?

    Ściągnij odpowiedni formularz z zakładki Zwroty umieszczonym w stopce. Następnie wypełnij odpowiedni formularz i wyślij go wraz z dowodem zakupu oraz rzeczą, którą chcesz zwrócić. Pamiętaj, że na zwrot rzeczy masz 14 dni od daty dostawy i że możesz zwrócić tylko te rzeczy, które nie noszą śladów użytkowania. 

    OGÓLNE

    Czy muszę się zarejestrować, by złożyć zamówienie?

    Zamówienie można złożyć bez rejestracji. Posiadanie własnego konta na LEMME.pl daje dostęp do większej liczby funkcji. Jeśli się zarejestrujesz, możesz tworzyć listy produktów, które Ci się spodobały, zachować swoją historię zakupową oraz zapisać dane, żeby ułatwić sobie zakupy w przyszłości. Na swoim koncie zawsze można sprawdzić też obecny status przesyłki. 

    Zapomniałem hasła. Co zrobić?

    Wystarczy nacisnąć link “Zapomniałem hasła”, który znajduje się pod ramką logowania w zakładce “Zaloguj się” i następnie postępować zgodnie z instrukcją. 


    Jak dobrać sobie odpowiedni rozmiar?

    Nic prostszego. Wymiary każdego ubrania podane są tuż pod jego opisem. Po prostu zmierz siebie i porównaj wymiary swoje do tych podanych pod opisem ubrania. 

    Co to są pliki cookies? Czy są one bezpieczne?

    Pliki cookies to pliki tekstowe przechowywane na Twoim komputerze w momencie przeglądania strony internetowej. Pliki te zawierają informacje dotyczące przeglądanej treści i mogą zostać odczytane przez stronę przy ponownej wizycie. Niektóre pliki są koniecznie do funkcjonowania strony. Inne mogą być użyteczne dla użytkownika poprzez bezpieczne zachowywanie loginu oraz preferencji. Pliki cookies służą wyeliminowaniu wyświetlania Ci cały czas jednej treści. Pamiętaj, że możesz je usunąć bądź wyłączyć, kiedy tylko chcesz poprzez swoją przeglądarkę internetową. Więcej na ten temat przeczytasz w zakładce "Pomoc". 

    Czym jest tag i do czego służy?

    Tag to słowo bądź nieprzerwany ciąg znaków poprzedzony znakiem #. Otagować można wszystko, co chce się opisać - zdjęcia, sytuacje, itp. Wystarczy, że na facebooku lub instagramie zatagujesz zdjęcie #lemmepl, a my - po wpisaniu tego tagu w wyszukiwarkę, będziemy mogli je odnaleźć i dodać do zakładki Social Feed. 

    PŁATNOŚĆ

    Jakie płatności są akceptowane w LEMME?

    Dbamy o Twoją wygodę, dlatego też dajemy Ci do wyboru następujące opcje płatności: przelew oraz przekaz bankowy poprzez serwisy płatności takie jak Tpay oraz PayPal.

    Czy mogę płacić w swojej walucie?

    Przyjmujemy przelewy w każdej walucie. Konto bankowe: BZWBK   LEMME Anna Hertel 09109027050000000130557033 Jeśli chcesz zapłacić w innej walucie: SWIFT: WBKPPLPP IBAN: PL09109027050000000130557033 

    DOSTAWA

    Jak długo będę czekać na moją przesyłkę?

    W zależności od kraju, do którego przesyłka ma zostać wysłana. Na terenie Polski czas wysyłki większości produktów przewidziany jest na 2 dni robocze od zaksięgowania pieniędzy na koncie, jeśli ma być jednak wydłużony, poinformujemy Cię o tym.

    Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?

    Tak, przesyłkę można odebrać osobiście w naszej pracowni ul. Floriańska 19 Łódź po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się. Nasz nr telefonu to 794030017. 


    Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

    Jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana, możesz dodać do niej kolejny produkt dokonując kolejnego zakupu. By mieć jednak pewność, że taka operacja przebiegnie pomyślnie, warto skontaktować się z nami telefonicznie pod nr 794030017. 

    Co mogę zrobić, żeby zmienić moje zamówienie?

    Skontaktuj się z nami bezpośrednio telefonicznie pod nr 794030017 jeśli paczka nie została jeszcze do Ciebie wysłana wprowadzimy zmiany w Twoim zamówieniu. 

    Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

    Tak, możesz. Po wysłaniu paczki otrzymasz nr przesyłki i informację jaka firma realizuje wysyłkę (Poczta Polska, UPS, FEDEX). Możesz monitorować swoją przesyłkę wpisując nr paczki na stronie poczty czy kuriera. 

    Lemme